Herní strategie

12. července 2015 v 23:42 | Adel Kitty |  Herní základy
Znám spoustu ,,večných nováčků",kteří se stále a stále nemohou posunout dále. V podstatě tahle hra není moc těžká, jenom to chce dobrou herní strategii/ spoustu času/ pár peněz. Tímto vás nechci nabádat, že musíte za wl utrácet - nemusíte, ale výsledky v této hře jsou bohužel naprosto jiné, když do této hry dáte peníze, než když do ní nedáte žádné.

Občas je to třeba o štěstí. Někomu se třeba zaštěstí potkat někoho, kdo mu hodně pomůže a dotyčný pak nemusí vrazit v průběhu do hry ani cent. Později se však musí rozhodnout, jestli je spokojen s tím, čeho dosáhl nebo jestli není a chce postupovat dále a být lepší než jeho ,,vrstevníci". V praxi to je takto...je velký rozdíl mezi rebornem třeba ohněm a například v lvlu 81, který má DS a mezi tím samým rebornem, který v tom lvlu 81 DS nemá. Obrovský rozdíl. Bohužel.

Možná teď dostanu k článku pár nenávistných komentářů, či jiných, které to výrazně popřou, ale fakta jsou fakta a ty se v této hře nezmění. Jistě můžete být spokojeni třeba s lvlem 10 a hra vás šíleně baví, ale po čase to začne být šíleně jednotvárné a nic nového se neděje. Ale hra je od toho, aby vás zabavila ne od toho, aby vás nudila. Proto je dobré chtít toho dosáhnout co nejvíce. Posune vás to ve hře hodně dopředu a začnete zažívat naprosto jiná dobrodružství.

Na začátek si zvolte jak moc hru těžkou chcete. Jak to myslím? Težší cesta hry je pouze expit, žádný burst, nic než pouhý tréning se základním útokem na aktuálně porazitelných nepřátelech. Až na to, že těžká cesta hry vyžaduje mnoho času (peněz ne).

V tomto článku mi jde hlavně o to, abych vám nastínila tu lehčí cestu hry, respektive tu, při které nebudete ztrácet čas tak tolik jako při těžší cestě hraní.

OSOBNÍ TEAM

Chápu, že to zní asi divně, ale každý se k tomuto řešení nakonec uchýlí. V této hře se nelze navždy spoléhat na to, že ostatní budou hrát třeba 24/7 tak, jako vy. Nebudou. Každý člověk má svůj život a ten si bude žít podle svého. Můžete být přátele, můžete být dokonce i team, ale každý bude vždy vlastnit svoje vlastní postavy (pokud se jich tedy na čas nebo úplně nevzdá a nepřestane hrát) a vždy bude mít jakési pravidla pokud vám svou postavu v jeho nepřítomnosti půjčí. Jednodušše je dobré mít své vlastní postavy a poskládat si z nich team, který se vám bude hodit dle potřeb.

PLÁN HRY

Je to soustava jakýchsi snů, kterých chcete ve hře dosáhnout. Pro začátek si určete nějaké jednoduché plány (jaké typy postav potřebuju v teamu?; jací peti se mi budou v tom teamu hodit?; atd). Pak už stačí tyhle plány postupně plnit.

ČÍM ZAČÍT?

Máte postavy lvl 1. Nikoho neznáte a nikdo vám teď nepomůže. Ale máte svůj vlastní team a to je základ pro teamovou spolupráci a dosahování nějakých výsledků. (Taky doporučuji si projít nějaké těžší boje a dopředu si naplánovat jak budete útočit, hodně to pomáhá, když hru hraje 1 člověk.) Zkuste si udělat pár lvlů, vyrobit si nějaké věci a vydělat si. Čím si vydělat? Můžete to zkusit třeba s prodejem nábytku nebo něčeho těžšího na výrobu (např. inkoust). Až si vyděláte nějakou slušnou částku, zaplaťte si u někoho Godness skill (GS).

GS je potřeba u vody, ohně a země. Další postup záleží na skladbě teamu, ale je důležité mít 1 vodu, 2 nebo 3 ohně a klidně 1 zemi či vzduch. Pokud chcete mít poté team na cuss burst, založte si 3 ohně a 1 vodu...2 ohně se STR a 1 s INT. Voda už je na vás.

BURST A CUSS BURST

Tak tedy...máte GS, team na burst a teď je potřeba sehnat věci na burst. Jsou 2 možnosti. Buď si zaplatíte z Item Mallu závaží (-400 či -600) nebo vyexpíte ohně do lvlu 50 a koupíte jim Shadow Pestle (ubírají 99 spd). Pokud nemáte svůj team na burst, tak si ho asi budete muset najít, ale bude to velmi složité.

Dále můžete buď burstit sami nebo si u někoho zaplatit cuss burst. Reborn se sice může dělat už v lvlu 100, ale doporučuji až v lvlu 180. Jednak kvůli kápi a navíc si můžete zařídit job skill a dragon skill (JS a DS). INT ohneň bude potřebovat na cuss burst JS a STR ohně potřebují DS. Taky ještě stále budete potřebovat závaží.

Tím, že budete cuss burstit, tak si vyděláte...třeba na oblečení a jiné věci.

ZVÍŘATA A JEJICH REBORN

Dále se vám bude při plnění questů a na instance hodit zvířata. Můžete si je buď vyexpit anebo burstit při cuss burstu někoho jiného.

INSTANCE A RŮZNÉ CHALLENGE

Sestavte si plán věcí, které se vám hodí (exp potky atd.) a choďte na instance a challenge, kde tyto věci můžete dostat. Usnadní vám to lvlení.

TRÉNING

Na závěr...k vašemu vysněnému lvlu se dostanete hlavně tréningem.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Online hry zdarma Online hry zdarma | Web | 7. září 2015 v 8:32 | Reagovat

Dobrý návod, celkem podobné hry jsou zde http://neplatimezahry.cz/budovatelske-strategie/