Červenec 2015

Pauza

14. července 2015 v 10:45 | Adel Kitty |  News
Jenom menší oznámení...jelikož tento týden budu chodit na Colours of Ostrava a na další týden už mám taky nějaké plány, tak si zde dávám pauzu až do konce měsíce.

Poté se zase vrhnu na psaní jako vždy. Mějte se tu :)

10.8. 2015
Jak vidíte, tak si pauzu prodlužuju. Jedním z důvodů je neaktivita lidí z guildy (tudíž postrádám nějaký smysl něco vůbec psát). Další důvod -->užívám si léta. Pak mě čeká zase horda práce a školy (krom toho i teď pracuju). V září jsem zde s konečnou platností zpět.

Díky.

Herní strategie

12. července 2015 v 23:42 | Adel Kitty |  Herní základy
Znám spoustu ,,večných nováčků",kteří se stále a stále nemohou posunout dále. V podstatě tahle hra není moc těžká, jenom to chce dobrou herní strategii/ spoustu času/ pár peněz. Tímto vás nechci nabádat, že musíte za wl utrácet - nemusíte, ale výsledky v této hře jsou bohužel naprosto jiné, když do této hry dáte peníze, než když do ní nedáte žádné.

Občas je to třeba o štěstí. Někomu se třeba zaštěstí potkat někoho, kdo mu hodně pomůže a dotyčný pak nemusí vrazit v průběhu do hry ani cent. Později se však musí rozhodnout, jestli je spokojen s tím, čeho dosáhl nebo jestli není a chce postupovat dále a být lepší než jeho ,,vrstevníci". V praxi to je takto...je velký rozdíl mezi rebornem třeba ohněm a například v lvlu 81, který má DS a mezi tím samým rebornem, který v tom lvlu 81 DS nemá. Obrovský rozdíl. Bohužel.

Možná teď dostanu k článku pár nenávistných komentářů, či jiných, které to výrazně popřou, ale fakta jsou fakta a ty se v této hře nezmění. Jistě můžete být spokojeni třeba s lvlem 10 a hra vás šíleně baví, ale po čase to začne být šíleně jednotvárné a nic nového se neděje. Ale hra je od toho, aby vás zabavila ne od toho, aby vás nudila. Proto je dobré chtít toho dosáhnout co nejvíce. Posune vás to ve hře hodně dopředu a začnete zažívat naprosto jiná dobrodružství.

Na začátek si zvolte jak moc hru těžkou chcete. Jak to myslím? Težší cesta hry je pouze expit, žádný burst, nic než pouhý tréning se základním útokem na aktuálně porazitelných nepřátelech. Až na to, že těžká cesta hry vyžaduje mnoho času (peněz ne).

V tomto článku mi jde hlavně o to, abych vám nastínila tu lehčí cestu hry, respektive tu, při které nebudete ztrácet čas tak tolik jako při těžší cestě hraní.


Kouzla podle postavy, kterou si vyberete

10. července 2015 v 0:07 | Adel Kitty |  Skilly
Už jsem na to málem pozapomněla. Zmiňovala jsem se o těchto skillech už v prvním článku z rubriky ,kouzla´, ale nijak více jsem to nerozvedla, takže si myslím, že je pravý čas vše osvětlit, abych se mohla vrhnout i na jiné věci jako například kouzla podle živlů (k tomu hodlám vydat 4 články a rozhodně naráz) a pak i na nějaké to info o lepších skillech, ale nepředbíhejme.

Sice máme nějaký popis kouzel už v rubrice ,postavy´, ale jde tam hlavně přece jen o ty postavy. Zde to sice nebude nějaký extra popis, ale základní info by prostě mělo být. A taky nějaké to zařazení k postavám.

Bomber attack - letadlový útok na nepřátele
Leap - skočí za nepřítelovy záda a zaútočí
Throw Dish - přeřízne nepřítele talířem
Overarm Stumble - hodně uděří
Incarnate Note - nota přeměněná ve zbraň
Deacon Attack
Fire Dance - zatančí ohnivý útok
Ghost Hammer - posílí kladivo
Double Cure - uzdraví spoluhráče v teamu
Wine Flame - ublíží ohněm
Gallop - přejede nepřítele..nebo ho to minimálně připlácne na zem
Love Wish - zaútočí silou lásky
Dog Swarm - zaútočí smečka psů
Combo 3* - zaútočí 3 x za sebou
Slap - dá nepřítelovi pár pohlavků (XD)

South Island

10. července 2015 v 0:06 | Adel Kitty |  Free Stuff


Pure iron ore, Copper ore, Red Clay


Clay, Yellow Clay, Dry Clay, White Clay, Pure Iron Fillet





Sea Water






Nízké lvly pozor na kraby!!

Burst zvířat

9. července 2015 v 17:24 | Adel Kitty |  Pets/Zvířata
Sice vím, že mnoho z vás tyto články četlo už jinde a v angličtině na ostatních webovkách probírající Wonderland Online, ale myslím si, že by zde tento článek neměl chybět. Proč? Právě proto, že zde chci mít ucelené informace a proto se tu postupně objeví vše potřebné ke hraní hry.

Ve hře se přišlo časem také na způsob jak rychleji lvlit pety a jak jinak rychleji lvlit ne-reborny než burstem? Takže to jde. Jako vždy to má svůj háček. Je potřeba, aby zvíře (pet) mělo podpůrné tedy assistant skilly. Vždy je to jeden skill.

Koho všeho můžeme burstit? Sama, Qlayu, Sashu, Evu, Viktorii, Xaolan

Jak? Při cuss burstu. Což vede taky k otázce ,,kdy?". Obecně záleží na tom, jak se domuvíte s cuss burst teamem. Já osobně dříve nabízela při cuss burstu i burst zvířete, ale od té doby co jsem začla se svými zvířaty, tak u mě bursty zvířat tak nějak postávají. Takže já například při burstu někoho jiného burstím i svá zvířata (ideální je burstit pouze jednoho peta). Myslím si ale, že burst zvířete je vhodnější spíše až po rebornu, protože tak to potom nemá jak brát vaše expy, když už žádné nedostáváte. Ale vše je čistě na vás.

JAK SI NASTAVIT OVLADAČ NA CUSS BURST ZVÍŘETE?

Zvířata, které mají v místech, kde mají být kouzla štít a zatrhnutou kolonku doplňování, mají zvláštní nastavení. Na skilly se dává všude štít (nezapomeňte zatrhnout!) a potom do kolonky s HP dát assistant kouzla. Obvykle píšu hodnotu 400, ale můžete si vymyslet jakoukoliv, která se vám bude více pozdávat a která bude funkční. Dále máte vlevo tlačítko ALL. Na to klikněte a dejte to na PET a pak hned zpátky na ALL. Proč tyto kroky udělat? Protože vaše zvíře bude používat své assistant skilly na ostatní zvířata. Kdybyste krok vynechali, tak vám zvíře nebude lvlit (nebo ne tak tolik).

NASTAVENÍ NA EVU:






























NASTAVENÍ NA QLAYU:































NASTAVENÍ NA SAMA:


NASTAVENÍ NA SASHU:


NASTAVENÍ NA VIKTORII:


NASTAVENÍ NA XAOLAN:





Poznámka na konec:
Pokud chcete Evu burstit, možná bych to být vámi velice zvážila, protože na Evu ještě stále nejde udělat reborn. Na ostatní zvířata reborn jde, takže se nemusíte obávat. Jenom mi možná připadají lehounce slabší než ti těžce vytrénovaní, ale to už je věc názoru.

Water Pipe

8. července 2015 v 10:33 | Adel Kitty |  Výroba




Velikost: 1x1
Doba výroby: 1 minuta

Vyrobíte z:





Materiály:
















Poznámka: článek je zatím pouze informativní, ucelené informace budou až tehdy, kdy budu zadávat článek na Crude Oil Equipment, takže si ještě chvíli počkáte, ale rozhodně se dočkáte.

Original Rubber je drop z lesa v Kellanu, padá to z chodících stromů (Entů??)
Crude Oil je z Coconutu, ale více k němu později...pokusím se co nejdříve napsat článek jak ho vyrobit
Firewood je z Woodu což je zase drop z těch stromů, na Firewood ho nařežete ve stolku v Stone knife, což byste v tuto chvíli dle mého návodu měli mít


Aktualizace článku s ucelenými informacemi později.




Make a Raft

6. července 2015 v 23:56 | Adel Kitty |  Welling Village
Úkol se nachází: poblíž leadera z Wellingu
Podmínky: -
Průběh: Tark se tě zeptá jestli mu nedáš 3 Lauany, za to ti dá cenu.
Cena: Raft Design







Forging House

5. července 2015 v 12:48 | Adel Kitty |  Fairy´s Whisper
Toto byla celkem příjemná novinka co se wl týče. Já to použila snad jen 2x, ale některým z vás se to ve hře hodit může. Ale teď už k tomu co píšou oficiální stránky:

Někteří hráči se mohou cítit frustrovaně, že jde zvýšit jejich brnění a zbraně pouze z Item Mallu. Už nemusíte být příliš zklamaní, protože nová záložka v Item Mallu vám umožní zvyšovat si statusy vaší výzbroje ve Forging House jak je libo.

Stačí si z inventáře vybrat cokoliv z výzbroje a můžete si z nich vytvořit úžasné věci!

I když stále zde budou rozdíly ve vylepšování normální výzbroje a výzbroje z item mallu. Čím vyšší je úroveň vylepšovaného předmětu, tím nižší je šance na vylepšení a naopak. Pokud se vylepšení vydaří přičte se +1 k názvu vaši výzbroje. Pokud zlepšování selže, vaše zbraň nebude zničena, pouze její hodnota bude na 0.

Pouze zbraně z Item Mallu mají 100% šanci na vylepšování výzbroje a to Strong Scrollem, vylepšování musí být provedeno v kovárně ve Welling village (dnes už to ale až tak tolik neplatí).


(zdroj:http://wl.igg.com/act/fairy/forging.php)

Nový systém ve zveřejňování článků

5. července 2015 v 0:21 | Adel Kitty |  News
Jak jsem nedávno psala, tento blog neměl do teď prakticky žádný systém ve zveřejňování článků a jelikož vím, že se spousta z těch chystaných bude hodit, tak v tom hodlám udělat takto. Protože potřebuji postupně doplnit všechny rubriky, tak jsem zveřejňování určila následovně:

  • Pondělí ----> úkoly
  • Středa -----> výroba
  • Pátek ------> herní tipy (týká se to rubrik: Zvířata, kde sbírat suroviny, hvězdy, kouzla...postupně v následujícím pořadí)
  • Neděle ----> vše ostatní ke hře (rubriky o verzích hry a rubrika herní základy)
  • Úterý, Čtvrtek, Sobota zde nic nebude zveřejněno.

Uvidím jak se na mě ještě tento systém ujme...ale pokusím se ho dodržet, také záleží hodně jestli bude můj internet stále OK a můj notebook. Začínám dneškem, tak snad vám budu užitečná.