Květen 2014

1600 děkuji!!!^^

29. května 2014 v 12:48 | Adel Kitty |  Návštěvnost
Po dlouhé dodě opět foto dalšího skvělého čísla návštěvnosti Smějící se!

Děkuji všem mnohokrát, že zde chodíte ^^



Luna´s Gift 2. část (Jak získat Space Craft design?)

16. května 2014 v 13:28 | Adel Kitty |  Mayan Forest/Tribe

Luna´s Gift / Dar Luny 2.část

Úkol se nachází:v Mayan Forest, v pravé horním rohu mapy (musíte tam doletět)
Podmínky: 1. část questu , mít s sebou Luna´s Key (Oficiální průvodce píše, že je potřeba
mít s sebou Underground Patch Key a Bicep Excesiser v itemu, ale to já neměla a jinde o tom
taky napíšou, takže to asi není potřeba řešit.)
Průběh: Leťte na místo, řiďte se dle mapek pod textem, zabijte týpky :D
Cena: Space Craft Design






LVLY a HP: [2*Fire, Water, 2*Earth, Wind, LV:85, HP:8500]



Luna´s Gift 1. část

16. května 2014 v 12:47 | Adel Kitty |  Egypt

Luna´s Gift / Dar Luny 1. část

Úkol se nachází: na vrcholu pyramidy, dále viz. mapy pod textem
Podmínky: neznám
Průběh: Vyleťte narohů (např.letadlem) a jděte dle mapek pod textem. Vyřešte puzzle se škorpionem diktátorem(?).
Cena: Luna´s Key a 1* 5x exp Capsule


(červená tečka znamená odkud letím či jdu)


Po tomto vchodě do podzemí dojděte k oltáři (zlatý objekt na mapě). Tam stoupněte na hvězdu (jako to bylo u GS :D).


Objeví se před vámi takováhle bandička :D

Když hádáte špatně, tak je tam jenom jeden.
Mě se podařilo uhodnout, že to byl ten nalevo z druhé řady.
(Zkuste to taky, myslím, že to tak jde všem.)

Takto to je správně. Doporučuji mít s sebou alespoň jednoho člověka s DS a vodu s 2000+ HP.
Jejich lvly a HP!! : Scorpion Dictator [Fire, LV:145, HP:16850], Explosive Scorpion [Fire, lv 120, HP 6000], Icy Scorpion [Water, LV:115, HP:5900], Rock Scorpion [Earth, LV:110, HP:5870] a Destroy Scorpion [Wind, LV:125, HP:6500]





Camel with sunstroke

16. května 2014 v 12:02 | Adel Kitty |  Egypt

Camel wih sunstroke / Velbloud s úpalem

Úkol se nachází: v Egyptě kousek od pyramid
Podmínky: -
Průběh: Vidíte stádo velbloudů a jeden leží. Promuvte s merchantem, ten Vás pošle pro vodu a vraťte
se s vodou. (Myslím, že to po mě chtělo nějakou nádobu na tu vodu.)
Cena: 1* Bright Key, 1* 2x Holy EXP Potion


Fairy´s Whisper

16. května 2014 v 0:57 | Adel Kitty |  Fairy´s Whisper

Fairy´s Whisper - verze 3.0 Wonderlandu. Už dle názvu poznáváme,že se vše (téměř)
bude točit okolo víl a jejich vílího království. Řekněme, že došlo k velkému pokroku :D
Každý měl najednou Angelu, Evu a Charlotte - byl to velký boom :P

A oficiální upoutávka na verzi?
,, Štít světla byl ochraňován anděly. Mnoho cílevědomých lidí se ho snažilo najít, ale žádnému z nich se to nepodařilo. Nicméně zlo mělo Meč temnoty.Říká se, že kdo chtě meč ukrást zmizel a už ho nikdo nikdy neviděl. Avšak ten, kdo bude schopen najít a dobýt Štít světla se stane ztělesněním spasitele a synem spravedlnosti."
- oblíbená legenda mezi vílami.

Nová verze začíná v domovině víl. Hráči se zde dostávají do prostředí oslavy výročí jara.
Krásné a leskavé víly jsou rády, že mohou vidět lidi z jiných míst a mohou Vás vést, aby jste viděli pohádkového mudrce s dětským vzhledem (?), který říká, že žil 10 století. Ví, že máte před sebou důležitou misi a tak Vám dá kámen Ma (Ma Stone), který je proti zlým duchům a říká:
,,Obyčejná zbraň je proti Králi k ničemu. Nicméně pokud ho chceš porazit, potřebuješ Meč temnoty, který Tě může zahránit před útoky Štítu světla. Poté můžeš zpečetit jeho duši v tomto kameni (Ma Stone) navždy pomocí speciální zbraně.

Zdroj http://wl.igg.com/act/fairy/, překlad je můj, nicméně se předem omlouvám za hrubky v překladu.

Moje úchylka poslední dobu? :D

14. května 2014 v 23:05 | Adel Kitty |  News
Poslední dobou mám neustálou potřebu dělat si questy na různé designy :D!
Samozřejmě postupně a postupně je také vyrábím :3 a co tedy mám?



Přidám Vám tu na ně návody jak je získat, jenom jakmile se k tomu dostanu, jelikož teď mám zkouškové.
Ano, letos nepozastavuji blog, jelikož se znám a stejně sem vždycky něco napíšu, takže... :D

Edit.: (15.5.2014) Jak vidíte, tak mi to nedalo a mám i tento design :D Mj. už mám hotový Space Craft :3